طراحی ویلا در امیر دشت

طراحی ویلا در امیر دشت

طراح ویلا در امیر دشت

یکی دیگر از شهرهای شمال ایران که مورد توجه سرمایه گذاران و متقاضیان ویلاست .شهر امیردشت می باشد. آرزوی همه ی ایرانیان داشتن ویلا در شمال خصوصا امیردشت است .امیردشت یکی از معروف ترین و محبوب ترین شهرک های شهرکلار آباد که واقع در استان مازندران است.

 ویلا چه ویژگی هایی دارد

به خانه هایی که محوطه بزرگ و دلباز ، دارای درخت ، گل و گیاه ، استخر ، جکوزی ، باغ ، سونا درحیاط خود دارد ویلا گفته می شود. ویلاها معمولا از هر چهار طرف باز هستند .
از جمله امکانات امیردشت می توان به داشتن پارک جنگلی که بسیار مشهور است. و محبوب افراد مشهور و روزانه بازدیدکنندگان زیادی دارد و دارای آب و هوای معتدل خزری است . این شهرک در سال 51 با طراحی مدرن در شهر کلارآباد توسط اصغر توکلیان در هفده کیلومتری چالوس و سه کیلومتری نمک آبرود. و در سواحل دریای خزر با هوایی معتدل در محیطی زیبا و در نزدیکی جنگل تاسیس شد .و باگذشت سالیان دراز حدود پنجاه سال هنوز هم توریستی ترین شهرک مازندران به شمار می آید.

طراحی ویلا در امیردشت کلارآباد

طراحی و ساخت ویلاهای امیر دشت که جنبه تفریحی دارد .نیاز به ستفاده از تیمی حرفه ای با دانش معماری دنیا است. خلاقیت عامل جذابیت طراحی ویلا به دلیل تنوع نقشه معماری ، وسعت پلان ، سازه می باشد. در طراحی ویلا در امیر دشت ما با طراحی تکراری ویلا مواجه نمی شویم. بلکه با طرحی سرشار از خلاقیت که شبیه به طرح های دیگر ویلا نیست مواجه هستیم. در این مسیر نیازمند تیمی متخصص طراحی ویلا که با خلاقیت و محبوبیت خود این راه را هموار کنند و ویلای مورد نظر ما را زبان زد خاص و عام طراحی کنند.

اهمیت جزئیات در طراحی ویلا در امیردشت

جزئیات باعث کیفیت پروژه نسبت به سایر پروژه های طراحی می شود. از جمله این جزئیات می توان به موقعیت محلی زمین ، اقلیم ، سلیقه ی کارفرما ، بودجه ، کیفیت مصالح در سازه اشاره کرد.

طراحی نما در ویلا امیردشت

مهم ترین ایتم در طراحی ویلا به شمار می آید و عامل شکل گیری در هویت ساختمان است . طراحی نما نشان دهنده برندینگ پروژه و آرشتیکت پروژه است . برای کارفرما انتخاب ازمیان سبک های نمای کلاسیک و نمای مدرن راحت نیست . دکوراسیون داخلی وابسته به سبک طراحی نمای آن است . بنابراین با توجه به بودجه و ملک ، انتخاب سبک بسیار مهم است . عامل دیگری برسبک طراحی نما تاثیر دارد . گرفتن تاییدیه کمیته نما است طراحی نمای ویلا ترجیح می دهند از رنگ سفید استفاده کنند.

ویژگی ها و امکانات ویلای امیردشت

امکانات ویلا در امیردشت می توان به اتاق مهمان ، آشپزخانه با هرطبقه ممکن است شش خوابه باشد . حمام ، سرویس بهداشتی ،نشیمن خصوصی ، درهای ورودی و خروجی برقی ، وسایل گرمایشی ، سرمایشی محوطه ویلا شامل استخر ،.جکوزی ، درختان و فضای سبز ، وسایل بازی کودکان ، پله های چشمگیر ، نورپردازی محوطه ، نورپردازی داخل ویلا از طریق دیوارهای شیشه ای .تراس های پر از گلدان و جایی برای نشستن و لذت بردن از ویلا.

هدف از طراحی ویلا در امیردشت

هدف از طراحی ویلا در امیردشت فقط رضایت مشتری و طراحی مطابق با سلیقه و پیشنهادات مشتری است. بنابراین در مرحله قبل از ساخت ویلا که همان مرحله طراحی ویلا است .در مرحله طراحی ویلا شما ایتدا تمام ایده ال هایی که از خانه رویایی خود دارید و تمام امکانات و مسائلی که اولویت بندی کرده اید و به آنها فکر کرده اید. را به تیم متخصص طراحی منتقل می کنید و سبک های مورد نظرتان طبق بودجه ای که دارید مشخص می شود. و در نهایت شما تصمیم گیرنده طراحی ویلای خود هستید . اکثر شهروندان ویژگی های یک ویلای خوب را داشتن امکاناتی مثل محوطه سرسبز ، تراس چشمگیر ، تعداد اتاق ، حمام ، سرویس بهداشتی ، شومینه ، روف گاردن ، میز بیلیارد ، باشگاه خانگی ، اتاق مهمان می دانند.

اصول مهم طراحی ویلا در امیردشت

طراحی ویلا بسیار حساس و تخصصی است .بنابراین قبل از مشورت با تیم تخصصی طراحی بهتر است اطلاعات محدودی از سبک ها و مدل های طراحی ویلا داشته باشیم .تا بهتر تصمیم گیری کنیم . باید توجه داشته باشیم که فضای داخلی و خارجی ویلا باهم متناسب باشد .زیرا هماهنگی بین این دوطرح جزو مهم ترین اصول طراحی ویلا می باشد. نکته ی دیگر در طراحی ویلا بودجه مورد نظر برای سبک طراحی ویلای شماست اگر بودجه کم در اختیار دارید می توانید. سبک های ارزانتری انتخاب کنید و درمورد مصالح معمولا از مصالح اقلیم اطراف ویلا استفاده می شود . نکته ی دیگر این است .که باید از صلاحیت تیم متخصص طراحی از لحاظ تجربه ، اعتماد ، اعتبار اطمینان داشته باشید تا با خیال راحت منتظر ویلای ایده ال خود باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت مجله

با عضویت در مجله تخصصی معماریِ استودیو طراحی پی، از جدیدترین مطالب مرتبط با طراحی با خبر شوید، بهترین های علوم مهندسی را بهتر بشناسید و اطلاعات خود را به روز نمایید.